esteghlal

esteghlal

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 43728
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1


هر چی میخوای بگو

 سلام به همه 

به وبلاگ خودت خوش اومدی 

توجه داشته باشید این وبلاگ فقط در مورد فوتبال نیست بلکه در مورد هر چی که  شما دوست دارید ببینید و لازم دارید هست اگه هر چیزی میخوای فقط کافی  ب ما بگید از نرم افزار گرفته تا اهنگ  عکس همه چی هر چی که فکر کنید ما برای شما اماده کنیم  کافی به ما بگید تا از شیر مرغ تا جون ادمیزاد واستون در وبلاگ قرار بدیم

باتشکر

                                                                                                                       دوست دار شما (من)



نظرات شما عزیزان:

یه نفر
ساعت19:26---8 آبان 1391
اگه تونستی key برنامه ی game maker 8.1 رو واسه من پیدا کن و بزار

ghasem
ساعت18:59---2 تير 1391
سلام دوست خوبم من یه ابیم بیا به من سر بزن با تبادل لینک چطوری

احمد رضا
ساعت9:04---11 خرداد 1391
وبلاگت خوب بود می تونی دانلود بازی WORMS2 یا RAYMAN را برای ما بگذاری؟
بازی های قشنگی اند.اگه خواستی منو لینک کن با موضوع بازی و سرگرمی.
http://ahmadrezadownload.loxblog.com


نادیا
ساعت17:29---24 ارديبهشت 1391
1.آدم نیستی
2.من نبودم جوابتو بدم
3.من از تو نمیترسم
4.آدمش نیستی با تو کل بندازم
5. توآدمی تا من به تو پیشنهاد دوستی بدم؟
6.اینو بدون :بارسا و پیروزی سرور رئالو اس اسی
7.حالم از شما بهم میخوره
8.باید از من ترسیده باشی که دیگه کل نمیندازی
by by


نادیا
ساعت19:08---16 ارديبهشت 1391
چی شد ترسو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نادیا
ساعت19:01---16 ارديبهشت 1391
اولا 16 نه و 11 راستی خیلی ترسویی چرا دیگه کل نمیندازی هان ترسو ترسو راستی همه اس اسی ها ترسو هستن راستی عمویی چند سالته شبا هم از تاریکی میترسی نترسی ها عمویی من پیشتم هه هه هه

نادیا
ساعت18:43---16 ارديبهشت 1391
نه تو آدم نمیشی من هم قرمز میمونم هم آبی اناری این همه ما بردیم شما گریه کردین 1بار شما بردیم ما امید وار به آینده شدیم راستی بچه کجایی که کم نمیاری داشم هان..؟ ببین برو وبلاک شریفات سر بزن ببین چقد کل انداختیم بعد بیا با من کل بنداز من امروز نمیخوام حالم بد شه وگرنه تا صبح باهات کل مینداختم کمم نمیاوردم اگه دوست داری شمارتو بده کل بندازیم باشه بازم بم پیام بده باشه داش اس اسی

نادیا
ساعت17:33---16 ارديبهشت 1391
ببین با این که دخترم اما خفه شو سر جات بشین باشه راستی با این که 1 پرسپولیسی ام اما بردتون تو آسیا تبریک حالا دیدی ما بیشتر از شما فهم داریم...:-ببیک داداشمم 1 استقلالیه اما باهاش کنار اومدم امیدوارم 1 روز برسه که حداقل تو بازی های آسیایی از کلمه این تیم سرور اونه یا اون تیم سرور اینه به کار نبریمپاسخ:پرسپولیس یادت باشه اس اس سرورته

nafiseh
ساعت1:10---16 ارديبهشت 1391
آپم

سایت ساز سحر
ساعت21:50---13 ارديبهشت 1391
سایت ساز سحر به افرادی مایل به داشتن سایتی با فضا و پهنای باند نامحدود با هر مدیریت محتوا یا اسکریپتی که بخواهند به صورت رایگان با ساب دامین username.smco.tk یا username.sbme.ir اهدا میکند..

همچنین:

سایت ساز سحر اقدام به راه اندازی سایتها با فضا و پهنای باند نامحدود بر روی دامنه تی کا یا آی آر با مدیریت محتوای وردپرس یا… و اسکریپتهای انتخابی شما نموده است…


توجه داشته باشید که آدرس سایت شما به صورت username.tk یا username.ir خواهد بود و کاملا شخصی میباشد

*یعنی زیر دامنه نمیباشید و صاحب اصلی سایتتان محصوب میشوید
همچنین برای وبلاگ نویسان انتقال آدرس وبلاگشان به آدرس سایت جدید به این صورت که بازدید کننده با مراجعه به وبلاگ به طور خودکار به سایت جدید منتقل خواهند شد.

*فضا و پهنای باند نامحدود و دامنه تی کا با راه اندازی فقط ۵۰۰۰ تومان یکساله
*فضا و پهنای باند نامحدود و دامنه آی آر با راه اندازی ۱۰۰۰۰ تومان یکساله

میباشد که شما بنا به در خواستتان میتوانید در صفحه ایجاد سایت جدید که لینک آن در پایین آمده است مراجعه کرده و براحتی سایت خودتان را ایجاد کنید

دقت کنید حتما مدیریت محتوا خود را ذکر کنید

*پیشنهاد ما وردپرس فارسی میباشد

توجه:مبلغ برای دامنه تی کا فقط برای فضا میباشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mohamadreza تاريخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mrp1374.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com